4 exerciţii de făcut acasă pentru un posterior sexy

4 exerciţii de făcut acasă pentru un posterior sexy

0 1371
exercitii-fund-main

Întărirea muşchilor fesieri se realizează prin anumite exerciţii fizice care pot fi efectuate chiar la tine acasă, în completarea celor pe care le faci la sală. Astfel, dacă îţi doreşti un posterior ferm şi sexy, află ce mişcări trebuie să faci şi pune-te pe treabă!

exercitiu-1

Întinde-te cu faţa în sus. Îndoaie genunchii, fixează bine tălpile pe salteaua de lucru şi ridică şoldurile sprijinindu-te pe umeri (figura A). Apoi, ridică un picior, îndoaie genunchiul şi încearcă să-l aduci cât mai aproape de piept. (figura B). Du piciorul la loc şi încearcă aceeaşi mişcare cu celălalt picior. Alternează mişcările de câteva ori.

exercitiu-posterior-1

Întinde-te cu faţa în sus şi îndoaie genunchii fixând bine tălpile pe salteaua de lucru. Ridică piciorul stâng şi ţine-l lipit de piciorul drept care rămâne flexat (figura A). Apoi, ridică şoldurile sprijinindu-te pe piciorul drept şi umeri (figura B). Repetă exerciţiul ţinând întins celalalt picior.

exercitiu-3

Întinde-te pe salteaua de lucru şi sprijină-ţi picioarele şi călcâiele pe mingea medicinală. (figura A). Ridică şoldurile sprijinindu-te pe umeri şi având în continuare picioarele pe minge. Corpul trebuie să fie drept (figura B). Flexează uşor genunchii şi cu tălpile încearcă să aduci mingea cât mai aproape de posterior (figura C). După 3 secunde, fă mişcarea invers, încercând să îndepărtezi cât mai mult mingea de corpul tău.

exercitii-posterior-4

Întinde-te pe salteaua de lucru şi stai pe partea stângă, cu picioarele şi flexate la 45 de grade (figura A). Ridică genunchiul drept cât de mult poţi având grijă să ţii călcâiele lipite. Nu mişca bazinul din poziţia iniţială (figura B). Apoi, repetă exerciţiul mutând poziţia pe partea dreaptă şi ridicând genunchiul stâng.

COMENTARII

Lasă un răspuns