Omleta cu legume – cea mai simplă și delicioasă rețetă

Omleta cu legume – cea mai simplă și delicioasă rețetă

0 58

Omleta cu legume este una dintre cele mai sănătoase opțiuni pe care le poți avea pentru micul dejun. Cu siguranță nu lipsește din meniul tău! Îți furnizează o cantitate foarte mare de proteine, vitamine, minerale și nutrienți de care organismul are nevoie pentru a funcționa la capacitate maximă cel puțin până la orele prânzului. Iată o rețetă foarte simplă și rapidă pe care s-o încerci chiar de mâine dimineață!

Această rețetă este inspirată din bucătăria indiană, motiv pentru care lipsesc dintre ingrediente laptele și brânza. În schimb, această omletă poate fi combinată la micul dejun cu orez sau pâine prăjită.

Ingrediente: 2 ouă sau 2 ouă și un albuș, o linguriță de ceapă tocată cât mai fin, o linguriță de ardei gras roșu tocat cât mai fin (cu cât cubulețele vor fi mai mari, cu atât vor fi mai crude), o linguriță de pulpă de roșii tocată cubulețe (fără pieliță și semințe), sare după gust, piper după gust, câteva rondele de ardei iute verde, un vârf de cuțit de turmeric, o lingură jumătate cu ulei de măsline sau palmier, câteva frunze tocate de coriandru proaspăt.

Mod de preparare:

omleta 11. Spală legumele. Toacă mărunt ceapa, ardeiul, roșiile, ardeiul iute și coriandrul și pune-le într-un castron mai înalt. Adaugă sarea și turmericul și amestecă bine.

omleta 2

2. Adaugă cele două ouă.

omleta 3

3. Amestecă compoziția până când devine pufoasă.

omleta 4

4. Pune uleiul într-o tigaie care nu lipeste și lasă-l să se încălzească puțin. Atenție! Dacă se încinge, omleta se va arde la suprafață, iar legumele din interior vor rămâne crude.

omleta 5

5. Adaugă ouăle bătute.

omleta 6

6. Așteaptă până când partea de jos a omletei se întărește puțin, iar apoi întoarce omleta pe partea cealaltă.

omleta 7

 

7. Pune omleta în farfurie, presară puțin piper și servește-o ca atare sau în combinație cu orez sau pâine prăjită.

COMENTARII

Lasă un răspuns