Ţii dietă? Uite cum arată 100 de calorii!

Ţii dietă? Uite cum arată 100 de calorii!

0 946
femeie care mananca broccoli

Când ţinem dietă sau cură de slăbire, numărul caloriilor pe care le consumăm este foarte important. Şi le numărăm citind etichetele produselor alimentare, atunci când acest lucru este posibil. Însă, te-ai gândit vreodată cum „arată” 100 de calorii la tine în farfurie? Iată mai jos! Îţi vei face o părere despre cât de mult sau de puţuin ar trebui să mănânci anumite alimente.

zmeura100 de fructe de zmeură

Dacă vei mânca 100 de fructe, vei adăuga siluetei tale 100 de calorii. Consumă-le dimineaţa, la micul dejun. Zmeura, pe lângă faptul că este delicioasă, conţine foarte mulţi antioxidanţi – elemente care luptă împotriva radicalilor liberi şi te protejează de apariţia unor boli grave, printre care şi cancerul.

fasole rosie82 de boabe de fasole roşie

Poţi mânca fasole roşie între mese. E ca şi cum ai ronţăi ceva când ţi se face puţin foame. Fasolea conţine o mare cantitate de proteine, se digeră puţin mai greu şi, din acest motiv, îţi va da senzaţia de saţietate pentru o perioadă mai lungă de timp.

sardinePatru bucăţi de sardine din conservă cu ulei

Înainte de a cumpăra conserva de peşte, citeşte cu atenţie eticheta şi vezi dacă produsul se încadrează în termenul de valabilitate. Dacă totul este în regulă, poţi consuma sardinele cu încredere. Însă, nu uita să le scurgi bine de ulei. Foloseşte pentru asta un şerveţel în care să le împachetezi de câteva ori.

varza12 verze de Bruxelles

Poate că nu se află printre legumele tale preferate, însă Varza de Bruxelles intensifică activitatea sistemului imunitar şi ajută la detoxifierea organismului. 12 verze conţin 100 de calorii. Le poţia dăuga în salatele de crudităţi pe care le mănânci zilnic.

baby carrtots28 de baby carrots

Şi morcovii conţin calorii, însă extrem de puţine. Iată motivul pentru care poţi mânca mai mulţi. Adică 28.

ridichi100 de ridichi

Cam greu să mănânci 100 de ridichi deodată însă, dacă le adaugi în salată, te poţi bucura de beneficiile lor pe parcursul întregii zile.

paste34 de penne din făină integrală

Pastele din făină integrală pot fi consumate cu încredere în diete şi cure de slăbire. Asta, cu condiţia să mănânci în canităţi mai mici. De exemplu, 34 de penne din făină integrală conţin 100 de calorii.

caju15 jumătăţi de caju

Caju se găseşte în orice magazin şi poate fi consumat între mese, atunci când ţi se face puţin foame. Înlocuieşte cu succes cipsurile, biscuiţii, napolitanele sau alte roţăieli nesănătoase.

smochine6 smochine mici uscate

Smochinele sunt bogate în zaharuri şi calorii, deci ar trebui consumate cu atenţie. Însă, dacă ţi-e poftă de ceva dulce, poţi consuma 6 smohine mici, uscate. Atenţie! Nu confunda fructele uscate cu cele confiate. Fructele confiate sunt extrem de bogate în zahăr, element care este adăugat în procesul de fabricare.

stafide50 de stafide

Stafidele sunt unele dintre cele mai sănătoase fructe uscate. Este adevărat că au un conţinut destul de mare de zaharuri, însă sunt sărace în calorii. 50 de stafide conţin 100 de calorii.

usturoi22 de căţei de usturoi

Este greu să mănâci într-o zi 22 de căţei de usturoi, însă este bine de ştiut că usturoiul poate fi consumat cu încredere datorită numărului redus decalorii pe care îl conţine. Nu mai punem la socoteală faptul că este unul dintre cele mai puternice antibiotice naturale.

covrigei21 de covrigei Brezel nesăraţi

Nu te-ai gândit nici o clipă că un pumn de covrigei brezel fără sare conţin 100 de calorii, nu-i aşa? Iată că îi poţi ronţăi cu încredere. Însă, nu exagera pentru că aceste produse nu sunt foarte sănătoase: conţin făină de grâu albă şi sunt lipsite de valoare nutriţională.

brocoli9 bucheţele de broccoli

Nu este o legumă după care ne dăm în vând, dar broccoli conţine foarte puţine calorii. Îl poţi consuma în salate de crudităţi, îl poţi folosi ca ingredient în shake-uri sau poţi pregăti un piure.

creveti13 creveţi

De preferat ar fi să cumperi creveţi proaspeţi şi să-i pregăteşti chiar tu, acasă la tine. Creveţii conţin fier, sunt foarte bogaţi în seleniu, Omega 3, vitamina D şi au efecte antioxidante. Se digeră uşor şi conţin foarte puţine calorii.

mazare pastai60 de păstăi de mazăre

Mazărea păstăi se poate adăuga în supe sau ciorbe, poate consumată fiartă cu puţin mujdei de usturoi sau doar condimente. Este dulce, gustoasă, se digeră rapid şi conţine foarte puţine calorii. În schimb, mazărea păstăi este o bogată sursă de vitamine, minerale şi nutrienţi necesari organismului pentru buna sa funcţionare.

COMENTARII

Lasă un răspuns