10 alimente pe care să le consumi pentru un abdomen plat

10 alimente pe care să le consumi pentru un abdomen plat

0 1507

Nu-i așa că ești cu gândul la plajă, soare și distracție? Se apropie vacanța și, cu siguranță, de abia aștepți să mergi la mare sau la piscină. Însă, pentru a te simți cu adevărat sexy în costumul de baie, trebuie să ai un abdomen plat, fără pic de grăsime și colăcei. Mimi îți spune care sunt cele 10 alimente minune pe care trebuie să le consumi încă de pe acum pentru un look de invidiat. Ascult-o pe Mimi!

 

1. Apa

Nu este o surpriză, apa se află pe primul loc în top. Știai că, de cele mai multe ori, aproape 75% din timpul în care îți este foame, îți este, de fapt, sete? Știai că, dacă organismul tău e bine hidratat, nu simți nevoia să mai ronțăi între mese și nici pofta de dulce nu te mai chinuie? Mai mult, dacă simți că ți se face foame dar abia ce ai mâncat acum o oră, bea un pahar cu apă plată și lămâie. Asta nu înseamnă să înlocuiești mâncarea de dimineață, prânz sau seara cu limonadă, ci presupune să-ți ții sub control micile pofte care apar în cursul zilei. Și un alt sfat: încearcă să bei cât mai multă apă zilnic. Organismul tău va reține exact cât îi trebuie, iar restul va fi eliminat. Dacă ești deshidratată, atunci corpul tău are tendința de a reține o cantitate mai mare de apă, pentru a-și face rezerve, în cazul în care cine știe când va mai primi.

 

2. Banane

Probabil că știi deja, bananele au un conținut foarte mare de potasiu, dar știi cât de important este acesta pentru sănătatea ta? Potasiul ajută la echilibrarea mineralelor din organismul tău și stimulează eliminarea excesului de  fluide. Când în dieta noastră  există un dezechilibru între cantitatea de sodiu și potasiu, organismul are tendința de a reține fluide. Mănâncă zilnic una, două banane! Prea mult sodiu reține apa îm corp.

3. Iaurt

Multe sortimente de iaurt conțin cantități însemnate de zahăr. Ne referim la acelea cu fructe pe care le găsim în comerț. Medicii nutriționiști recomandă consumul iaurturilor albe, simple, tocmai pentru a evita zahărul, coloranții și aromele. Iaurtul simplu este extrem de benefic pentru sănătate. El conține proteine care îți vor da senzația de sațietate și nu vei mai simți nevoia să ronțăi între mese. Iaurtul conține probiotice, iar sistemul nostru digestiv are nevoie, pentru a funcționa corect, de așa numitele bacterii bune. Probioticele te ajută împotriva senzației de balonare, îmbunătățesc digestia și luptă împotriva constipației.

4. Proteinele

Alimentele bogate în proteine sunt digerate mai greu și, astfel, vei avea senzația de sațietate, fără să mai fii tentată să mănânci în plus. Dacă vrei să mănânci o friptură, ideal ar fi ca porția de carne să nu fie mai mare decât palma ta.

5. Castraveții

Data viitoare când îți vei face o salată, nu uita să adaugi mai multe felii de castravete. Castravetele este sățios și, deoarece conține  peste 90% apă, te va ajuta să te simți sătulă și vei fi și mândra posesoare a unui abdomen plat!! Apa este un diuretic natural, astfel că vei elimina lichidele din organism fără să-ți mai faci probleme cu greutatea. De asemenea, castravetele este foarte bogat în fibre, care ajută digestia și îți dau senzația de sațietate.

6. Ghimbir

Când ai gătit ultima oară folosind la prepararea mâncărurilor ghimbir? Dacă nu folosești acest condiment, ar fi cazul s-o faci. Nu numai că are un gust minunat, dar ajută organismul în lupta împotriva inflamațiilor. Această rădăcină are proprietăți antiinflamatorii și antioxidante ajutând la digerarea proteinelor pe care le consumi din alte alimente.

7. Oteț de mere

Poate nu știai, dar oțetul de mere este extrem de benefic pentru sănătate. Foarte sărac în calorii, oțetul de mere ajută digestia, luptă împotriva bacteriilor rele din tractul digestiv dar și împotriva excesului de toxine, ajutând la eliminarea acestora. Oțetul de mere este un bun remediu împotriva reținerii de apă în organism.

8. Ananas

Ananasul ar trebui să nu lipsească din meniul tău, mai ales atunci când simți nevoia să ronțăi între mese. În primul rând, nu baloneză, iar abdomenul tău va fi plat, în al doilea rând, îți liniștește și pofta de dulce, deoarece conține zaharuri. Ananasul are în componența sa o enzimă care ajută la digerarea rapidă a alimentelor și, astfel, eviți starea de balonare și de inconfort. Mai mult, ananasul este un bun remediu în situațiile în care ai suferit arsuri solare.

9. Merele

Dacă vrei să renunți la a mai mânca între mese, ai mare grijă ca, totuși, să nu-ți privezi organismul de fibre. Acestea trebuie să se regăsească în dieta ta zilnică. Merele, nu numai că sunt foarte bogate în fibre, dar sunt și extrem de ușor de digerat. Un măr nu se mănâncă imediat, ai nevoie de câteva minute bune pentru a-l termina, iar asta pentru că trebuie să muști de multe ori din el. În tot acest interval, creierul are timpul necesar de a înregistra senzația de sațietate, faptul că stomacul nostru este plin. Când simți că ți se face foame dar încă nu este ora mesei, consumă un măr. Este plin de vitamine, nutrienți și minerale.

10. Varza Kale

Varza Kale ajută la detoxifierea organismului, este o excelentă sursă de vitamina A, C și K, conține calciu și potasiu. Dacă nu-ți place în mod deosebit gustul, o poți înlocui cu spanac sau ștevie, foarte bogate în fibre, cu un conținut mare de apă și sărace în calorii. Aceste verdețuri minune nu balonează, așa cum, de exemplu, o face broccoli.

COMENTARII

Lasă un răspuns