4 sfaturi ca să mănânci dulciuri şi să nu te îngraşi

4 sfaturi ca să mănânci dulciuri şi să nu te îngraşi

0 3072

Oare există vreo femeie care se poate abține de la dulciuri? Noi încă nu am auzit! Însă știm cât de rău ne fac și cum ne afectează silueta. Află că poți consuma dulciuri fără să mai stai cu grija kilogramelor în plus dacă urmezi niște sfaturi de nutriție simple, dar extrem de eficiente.

1. Dulciurile..la sfârşitul mesei!

Când este recomandat să mâncăm dulciurile? După masă, niciodată înainte, spun specialiştii în nutriţie. Dacă la prânz mănânci o salată de legume, află că fibrele şi enzimele acestora vor ajuta organismul să digere şi dulciurile pe care le consumi după masă. Fie că mănânci o bucăţică de ciocolată, fie o prăjitură, ai grijă ca înainte să fi consumat nişte legume proaspete.

2. Fructele se mănâncă înainte de masă, nu după!

Foarte multe persoane consideră că fructele sunt cele mai sănătoase dulciuri pe care le putem consuma. Este perfect adevărat însă nu uita faptul că ele conţin, totuşi, o cantitate mare de fructoză – un îndulcitor natural. Deci, dacă mâncăm prea multe fructe cu un nivel de fructoză foarte ridicat, nu este tocmai bine pentru organism. S-ar putea să ne îngrăsăm. Pe de altă parte, este recomandat să consumăm fructele în starea lor proaspătă şi să nu le amestecăm cu alte alimente. Aşadar, mănâncă, de exemplu, fructe de pădure, mere, prune, gutui, struguri etc cu jumătate de oră înainte de a lua micul dejun, prânzul sau cina.

ciocolata3. Ce ciocolată alegem

Ciocolata este plăcerea ascunsă a oricărei femei şi, dacă ştii ce sortiment să alegi, nu ar trebui să te simţi vinovată pentru că o consumi. Află că ciocolata neagră, care conţine pudră de cacao peste 80%, este foarte sănătoasă pentru organism. Și nu îngrașă!

miere4. Cum mâncăm corect mierea?

Mierea nu ar trebui niciodată folosită ca ingredient în dulciurile pe care le prepari la cuptor. Motivul? Din cauza temperaturilor ridicate, de peste 42 de grade Celsius, mierea îşi pierde toate proprietăţile nutritive pe care le are. Mai mult, încălzită la o temperatură de peste 60 de grade Celsius, ea devine toxică pntru organism. Adaugă miere în iaurtul simplu pe care îl consumi la micul dejun sau foloseşte-o în dulciurile pe care le prepari fără a le coace sau încălzi. Evită să pui miere în ceaiul firbinte, în laptele fierbinte sau în cafea. .

COMENTARII

Lasă un răspuns