Îți dorești o talie de viespe? Uite ce trebuie să mănânci!

Îți dorești o talie de viespe? Uite ce trebuie să mănânci!

0 1575

Ca să slăbești nu trebuie să te înfometezi. Dimpotrivă! O dietă echilibrată și sănătoasă, exercițiile fizice și odihna te vor scăpa de kilogramele în plus și de acumulările de grăsime de pe șolduri, coapse și abdomen. Iată câteva sfaturi care, dacă le vei respecta, te vor ajuta să slăbești frumos și sănătos.

Mănâncă multe legume și fructe proaspete

Știm cu toții că legumele și fructele nu numai că nu îngrașă, dar sunt pline de fibre, vitamine, minerale și elemente nutritive care mențin sănătatea organismului. În schimb, sunt extrem de sărace în calorii. Dacă simți nevoia să ronțăi între mese, alege-le cu încredere! Renunță la covrigi, pateuri și produse semipreparare sau procesate.

Mai puțin alcool

Când consumi alcool, nivelul de zahăr din sânge fluctuează și duce la depozitarea grăsimilor. Evită pe cât poți băuturile alcoolice dulci și consumă alcool cu moderație o dată pe săptămână. Vinul roșu, de exemplu, este foarte benefic pentru sănătate.

Evită alimentele procesate

Alimentele procesate și alimentele de tip fast food nu au ce căuta în meniul tău! Acestea sunt pline de zaharuri care se vor depozita în jurul taliei tale și pe abdomen. Nu mai spunem de mulțimea de calorii pe care o conțin.

femeie mic dejun

Respectă mesele regulate

Nu sări peste micul dejun, este cel mai important sfat! Depunerile de grăsime din jurul taliei și pe abdomen sunt cauzate și de mesele neregulate pe care le iei peste zi. Respectă masa principală de dimineață, prânzul și cina, iar când vrei să ronțăi ceva, optează pentru fructe, legume proaspete, nuci, semințe, iaurt simplu.

Dormi mai mult

Un organism obosit este un organism căruia îi lipsește energia. Astfel, vei avea tendința să mănânci mai mult decât ar trebui. Este recomandat să dormi 8 ore pe noapte. Lipsa de somn poate duce la creșterea nivelului de cortizol din organism, ceea ce duce la kilograme în plus.

Fă diverse exerciții fizice

Nu te concentra doar pe abdomene sau exerciții cardio. Corpul tău are nevoie de o gamă cât mai largă de exerciții fizice inclusiv pentru tonifierea mușchilor abdominali.

COMENTARII

Lasă un răspuns