7 alimente pe care le mănânci şi slăbeşti în timp record

7 alimente pe care le mănânci şi slăbeşti în timp record

0 1598

De cele mai multe ori, femeile care vor să dea jos rapid câteva kilograme recurg la diete drastice şi se înfometează inutil. Spunem inutil pentru că există foarte multe alimente pe care le poţi consuma şi care accelerează metabolismul şi ajută organismul în arderea rapidă a grăsimilor. Uite ce să mănânci ca să slăbeşti!

 

 

tea1. Ceai verde

Ceaiul verde este folosit de secole pentru efectele benefice pe care le aduce sănătăţii. Cele mai importante elemente pe care le conţine sunt antioxidanţii, printre care catehina. Aceasta stimulează arderea grăsimilor şi, prin urmare, ajută la pierderea în greutate. O cană de ceai verde pe zi va echilibra nivelul de zahăr din sânge, va scădea nivelul colesterolului rău şi va preveni riscul apariţiei bolilor de inimă şi al anumitor tipuri de cancer.

 

grapefruit32. Grapefruits

Sunt fructe delicioase care te vor ajuta să slăbeşti rapid şi sănătos. Conţin nutrienţi ce ajută organismul să transforme caloriile în energie, în loc să le stocheze sau să le depoziteze. Nu contează dacă mănânci grapefruit proaspăt sau bei suc, acest fruct, conzumat zilnic, va ţine medicul departe şi te va ajuta să scapi de kilogramele în plus.

Heart made of Chili Pepper. Isolated on a white. 3D High-quality rendering3. Ardei iute

Ardeiul iute este folosit la condimentarea multor mâncăruri gătite însă, pe lângă gustul inconfundabil pe care îl oferă, el te va ajuta să scapi rapid de grăsimea acumulată. Asta, pentru că grăbeşte metabolismul şi arderile interne. Mai mult, ardeiul iute scade apetitul, tu te vei simţi sătulă pentru foarte multe ore, iar organismul va avea răgazul să consume caloriile acumulate. Secretul constă în faptul că ardeiul iute conţine capsaicină, un element care reduce senzaţia de foame.

ou4. Ouă

Ouăle conţin o cantitate mare de proteine şi, dacă vei consuma câte un ou dimineaţa, la micul dejun, până la prânz te vei simţi sătulă şi nu vei mai ronţăi nimic între mese. În ouă se regăsesc o mulţime de vitamine, minerale şi nutrienţi: zinc, fier, vitamina B, D şi A. Un ou conţine doar 85 de calorii, fiind ideal atunci când eşti la dietă.

varza5. Varză

Varza poate fi delicioasă dacă ştii cum să o găteşti. Frunzele sunt extrem de bogate în antioxidanţi, vitamina C, ajută la întărirea sistemului imunitar şi încetineşte procesul de îmbătrânire prematură a organismului. Poţi consuma varza în salate, supe dar şi în mâncăruri gătite pentru că această legumă este foarte puţin calorică.

salata verde6. Salată verde

Dacă urmezi o dietă pentru a scăpa de kilogramele în plus, este recomandat să consumi cât mai multă salată verde. O salată care cântăreşte în jur de 450 de grame conţine aproximativ 70 de calorii. Salata este plină de vitamine, minerale şi elemente nutritive, conţine printre altele magneziu, acid folic şi bitamina B – esenţiale pentru sistemul imunitar.

fasole boabe7. Fasole

Fasolea stimulează producţia unui hormon digestiv care reduce senzaţia de foame. Mai mult, boabele de fasole reduc nivelul de zahăr din sânge. Fasolea conţine foarte multe proteine vegetale care îţi dau sentimentul de saţietate. Astfel, nu vei mai simţi nevoia să ronţăi între mese.

 

COMENTARII

Lasă un răspuns