8 mituri despre diete şi cure de slăbire în care nu trebuie...

8 mituri despre diete şi cure de slăbire în care nu trebuie să mai crezi

0 1463

Toate femeile îşi doresc o siluetă de invidiat, iar pentru asta sunt în stare să recurgă la tot felul de cure şi diete. Nu mai punem la socoteală faptul că multe dintre noi încă mai credem în mituri şi poveşti care mai rău ne fac! Mimi îţi spune care sunt 8 dintre cele mai comune mituri despre slăbit pentru ca tu să fii informată şi să nu mai crezi în tot ce auzin de la alţii. Ascult-o pe Mimi!

 

 

1. Ca să slăbeşti trebuie să mergi neapărat la sală

Crezi că dacă nu mergi la sală nu ai nici o şansă să slăbeşti? Te înşeli! Acesta este doar un mit în care trebuie să încetezi să mai crezi! Este adevărat că mişcarea te ajută foarte mult, însă exerciţiile fizice se pot face, până la urmă, oriunde, inclusiv la tine acasă.

2. Poţi să slăbeşti doar în anumite zone ale corpului

Nu este posibil să slăbeşti doar în anumite zone ale corpului, oricât de mult ai încerca acest lucru. Este adevărat că poţi lucra acele părţi mai mult: abdomenul, fesierii, gambele, anumite grupe de muşchi etc dar, de slăbit, vei slăbi peste tot.

 

3. Dieta cu sucuri funcţionează perfect

Cea mai proastă idee – să urmezi o cură de slăbire pe bază de sucuri speciale care îţi promit arderea rapidă a caloriilor. Ne referim aici la produsele pline de zaharuri, arome şi coloranţi pe care e găseşti în supermarket-uri şi care sunt recomandate atunci când eşti la dietă. Află că aceste produse nu sunt sănătoase pentru organism şi în nici un caz nu te vor ajuta să slăbeşti. Vrei să te hidratezi corect? Bea apă plată cu lămâie în care adaugă puţină miere de albine.

 

4. Dietele drastice te ajută să slăbeşti în timp record şi să te menţii pe o perioadă lungă de timp

O altă greşeală pe care o facem des crezând că, în acest fel, vom reuşi să ne menţinem greutatea şi să avem o siluetă de invidiat: dietele drastice. Află că, cu cât te înfometezi mai tare, cu atât vei pune, după ce închei dieta, mai multe kilograme pe tine. Organismul este obişnuit să primească foarte puţină mâncare, iar atunci când îi dai o cantitate mai mare, el tinde să stocheze mai mult decât îi trebuie. Astfel, te îngraşi văzând cu ochii!

5. Exerciţiile fizice îţi dezvoltă muşchii şi ajungi să arăţi ca o culturistă

Total fals! Adevărul este că ai nevoie de mult mai multe exerciţii fizice decât faci, de obicei, la sală pentru a ajunge să araţi ca Incredibilul Hulk.

6. Este destul de costisitor să mănânci sănătos

Nicidecum! Dacă ştii ce să cumperi şi, mai ales, în ce cantităţi să cumperi, te poţi hrăni extrem de sănătos şi cu bani puţini. Este un mit faptul că alimentele sănătoase îţi fac gaură în buget. Iar pentru a te convinge, dă o tură prin piaţă şi vezi cât costă kilogramul de legume şi fructe. Apoi, compară preţul cu cel al unui kilogram de carne de porc, cu preţul cipsurilor, al dulciurilor, sucurilor sau al meniurilor de la fast food.

7. Dacă sari peste mese vei slăbi

Un alt mit în care nu mai trebuie să crezi. Să sari peste mese nu este cea mai bună idee. Este adevărat că trebuie să reduci numărul caloriilor, dar nu în acest fel! Dacă sari, de exemplu, peste micul dejun, până în prânz vei simţi nevoia să ronţăi câte ceva. Ce vei alege? Snack-suri pline de E-uri, grăsimi şi calorii! Recomandat este să mănânci dimineaţa, la prânz şi seara până în ora 19.00, iar între mese să consumi iaurturi slabe, legume şi fructe. În cazul în care îţi doreşti să mănânci mai puţin, consumă porţii mai mici de mâncare!

 

8. Alimentele sărace în grăsmi te ajută să dai jos kilogramele acumulate

Fii foarte atent la ce scrie pe eticheta produselor alimentare pe care le cumperi. Citeşte informaţiile cu foarte mare atenţie! Chiar dacă produsele sunt sărace în grăsimi, asta nu înseamnă că te vor ajuta să slăbeşti sau îţi vor menţine silueta. Trebuie să ştii exact care este cantitatea de grăsimi pe care o conţine produsul dar şi care sunt celelalte ingrediente şi, din nou, în ce cantităţi.

COMENTARII

Lasă un răspuns