C&A a lansat colecția toamnă-iarnă 2015. Uite cum ne vom îmbrăca în...

C&A a lansat colecția toamnă-iarnă 2015. Uite cum ne vom îmbrăca în sezonul rece!

0 1287
C&A Collection Room AW15 (22)

C&A a lansat în cadrul unui eveniment – preview noua colecție Toamnă/Iarnă 2015 ce va intra în magazine începând cu luna august. Editori de modă, bloggeri și specialiști din industrie au admirat propunerile brandului olandez într-un set-up inedit, la Hanul Gabroveni, intitulat C&A Collection Room AW15.

Pentru următorul sezon, echipa de design C&A a conceput colecții în jurul a două teme principale: denimul (The Denim) și tendințele internaționale (The Style). Ambele colecții au fost gândite pentru a face moda accesibilă, comodă și purtabilă pentru oameni obișnuiți, în fiecare zi și pentru orice ocazie, păstrând totodată raportul calitate-preț la cel mai înalt standard.

Noul sezon începe pentru C&A la sfârșitul lunii iulie/începutul lunii august, atunci când va introduce noua submarcă de jeansi intitulată generic THE DENIM. Aceasta este o colecție de jeansi care oferă croieli, măsuri și modele pentru toate siluetele și a fost certificată de către Alvanon, expertul în tipare și croieli la nivel global.

C&A THE DENIM AW15 (3)Colecția THE DENIM pentru femei va avea două tipuri de fitting, în care clienta C&A va putea alege dintre diferitele croieli în ceea ce privește forma jeansilor pe picior sau talie, dintr-o gamă largă de materiale sustenabile sau diverse detalii de finisaj. În noua linie THE DENIM există o pereche de blugi care poate face orice femeie să arate bine, dar mai ales să se simtă bine, indiferent de măsura pe care o poartă, constituția fizică sau silueta.

C&A WOMEN AW15 (1)Începând cu luna septembrie, în departamentul pentru femei al magazinelor C&A va intra colecția inspirată de tendințele internaționale – THE STYLE. S-au adaptat tendințele cheie ale sezonului și s-au lansat teme stilistice precum „Difference shades of grey” – cu puternice accente pe trendul conform căruia griul este noul negru – care aduce în prim plan eșarfele supradimensionate, șalurile tricotate și poncho-urile, sau „Cocooning” (începând cu luna octombrie) care evidențiază tehnicile de layering, coat-urile statement și piesele atemporale, precum blănurile ecologice, hainele din lână sau accesoriile lady-like. C&A a creat produsele din aceste teme stilistice care sunt oarecum dependente unele de altele, fiind ușor de combinat și asortat între ele. De asemenea, colecțiile au fost gândite în așa fel încât să răspundă necesităților femeii moderne și pentru a le face mai ușoară experiența de shopping: în colecția sezonului următor femeia va putea să-și găsească articole vestimentare potrivite oricărui tip de personalitate, stil vestimentar sau fiecărei siluete.

C&A MEN AW15 (1)În ceea ce privește colecția pentru bărbați, în sezonul Toamnă/Iarnă C&A propune o colecție care mixează cu succes stilul clasic cu elemente sportive. Teme precum „Modern heritage”, „Getting cosy with it” sau „Formal meets sportwear” combină tricotaje fine, haine din lână și elemente sport ca hanoracele sau vestele Gilet într-o paletă cromatică puternic ancorată în nuanțe de indigo, gri sau tabac.

CLOCKHOUSE AW15 (7)Pentru colecția sub-brandului CLOCKHOUSE (departamentul de tineret al C&A) focusul a fost pus pe adaptarea trendurilor de sezon, crearea de articole vestimentare de calitate la un preț foarte accesibil. Astfel că, începând cu luna septembrie, în departamentele CLOCKHOUSE by C&A se vor putea găsi piese inspirate din anii ’70 (pantaloni cu talie înaltă, imprimeuri florale și paisley), articole retro sport, dar și elemente cheie ale anilor ’90 (topuri și pulovere scurte, jeansi skinny și trench-coat-uri din materiale fluide). O colecție care definește stilul cameleonic al generației tinere, care dorește să fie în pas cu moda de azi dar și să inspire moda de mâine.

COMENTARII

Lasă un răspuns