Cum să arzi 100 de calorii, fără sală sau dietă! Slăbeşti fără...

Cum să arzi 100 de calorii, fără sală sau dietă! Slăbeşti fără să-ţi dai seama!

0 2398

Pentru a ne menţine silueta suntem în stare să urmăm cele mai stricte diete, să ne epuizăm la sală şi să ne abţinem de la orice plăcere culinară. Ştiai însă că anumite obiceiuri pe care le ai te pot ajuta să dai kilogramele jos fără să-ţi dai seama? Mimi îţi spune care sunt 18 activităţi banale pe care, probabil, le faci des şi care te fac să arzi 100 de calorii. Ascult-o pe Mimi!

 

 

Mestecă gumă

Deşi le spui mereu copiilor să nu mai mestece gumă, tu ar trebui s-o faci. Pe lângă faptul că guma de mestecat îţi împrospătează respiraţia, se pare că te ajută şi să slăbeşti. Specialiştii au ajuns la concluzia că în 12 minute pierzi în jur de 11 calorii.

 

Plimbă-te cu bicicleta

Afară s-a încălzit, deci poţi ieşi la o plimbare cu bicicleta în parc. Fie că te plimbi singură, împreună cu prietenii sau familia, cu siguranţă vei pierde în greutate. Nu te obosi! Pedalează uşor! În numai 15 minute vei arde 102 calorii!

 

Plimbă-te pe jos înainte de a lua micul dejun

Ieşi dimineaţa la o plimbare scurtă! Poate trebuie să faci nişte cumpărături pentru a prepara micul dejun. Specialiştii recomandă să faci puţină mişcare înainte de a lua prima masă a zilei. Astfel, vei arde caloriile care s-au depus cu o seară înainte.

 

Joacă billiard

Ai putea vedea diseară un film, însă de ce să nu încerci să te distrezi altfel? Mergi la billiard împreună cu prietenii! Studiile au demonstrat faptul că mişcarea fizică pe care o practici în timp ce joci billiard te ajută să pierzi, în doar 35 de minute, 99 de calorii.

 

Urcă pe scări

Încearcă să nu mai iei liftul atât de des. Fii mai activă, fă mai multă mişcare chiar dacă asta înseamnă să urci şi să cobori scările. Află că într-un minut vei pierde între 7 şi 10 calorii.

 

Plimbă-te cu barca

Asta presupune însă să vâsleşti nu să stai doar să admiri peisajul. Nu trebuie să te oboseşti foarte tare. Dacă vâsleşti încet, fără să depui un mare efort fizic, vei pierde, în 30 de minute, 102 calorii.

 

Râzi din toată inima

Fie că te uiţi la o comedie, fie că joci un joc, auzi un banc sau petreci o seară în oraş alături de prieteni, nu uita să râzi cât de mult poţi! Fii veselă, bucură-te, trăieşte-ţi viaţa la intensiate maximă. Râsul te ajută să pierzi 1,3 calorii pe minut.

 

Mergi la pescuit

Asta presupune să te culci devreme cu o seară înainte, să te trezeşti în ziua respectivă foarte de dimineaţă şi să-ţi petreci timpul în aer liber. Odată ce ai ajuns la destinaţie, ia undiţa şi intră cu picioarele în apă. Stai aşa în jur de 25 de minute şi lasă apa să te răcorească. Această activitate te va ajuta să arzi 99 de calorii.

 

Foacă Frisbee

Dacă ieşi la un grătar sau la iarbă verde, joacă Frisbee cu prietenii tăi. În 30 de minute, vei pierde până la 100 de calorii.

 

Ocupă-te de grădinărit

Că tot suntem la început de sezon cald, poţi ieşi în grădină pentru curăţenia de primăvară. Adună frunzele, crengile uscate, tunde tufele, plantează flori şi iarbă. Vei arde 113 calorii în doar 25 de minute.

 

Meditează

Meditaţia este un bun exerciţiu împotriva stresului. Iar odată ce ai eliminat stresul, va scădea şi nivelul de cortisol din organism, hormon care te face să iei în greutate.

 

Sari cu coarda

Mai ţii minte când erai copil şi săreai coarda? Poţi încerca din nou acest exerciţiu chiar la tine acasă. În 10 minute vei pierde 113 calorii.

 

Joacă ping pong

Dacă nu mergi la sală şi nici nu exersezi acasă, ai putea opta pentru alte activităţi fizice care să-ţi facă plăcere. Joacă tenis de masă! Acest sport te va ţine în priză, vei fi foarte activă şi vei pierde, în 25 de minute, 113 calorii.

Prepară singură mâncarea

Nu ai crede dar gătitul este o activitate care te va face să pierzi în greutate. Însă, imaginează-ţi câtă energie consumi când cureţi, speli şi tai legumele şi verdeţurile. Timp de o oră sau chiar o oră jumătate ai o activitate fizică aproape continuă. În 45 de minute ajungi să arzi şi până la 102 calorii.

 

Dormi

Somnul inhibă hormonul care declanşează foamea. Astfel, vei evita să ronţăi între mese. Specialiştii au ajuns la concluzia că o persoană care doarme 5 ore pe noapte, prezintă un risc cu 23% mai mare de a deveni, în timp, obeză, faţă de o alta care doarme 7 – 8 ore.

 

Stai mai mult în picioare

Nu te aşeza pe scaun de fiecare dată când vezi unul liber prin preajmă. Stai în picioare în mijloacele de transport în comun, în staţiile de tramvai sau autobuz şi chiar şi la birou. Nu trebuie însă să exagerezi.

 

Mănâncă condimentat

Condimentele te vor ajuta să ai arderi rapide şi să scapi de caloriile în plus. Dacă mănânci un ardei iute, vei observa că te încălzeşti şi începi să transpiri. Acesta este semnalul că organismul tău arde calorii.

 

Dă cu aspiratorul

Să dai cu aspiratorul zilnic nu este o plăcere, dar ce nu face baba la frumuseţe! Poţi să dai drumul la muzică şi să asculţi piesa ta preferată în timp ce faci curat. Este o activitate care va pune la treabă aproape toţi muşchii şi care te va ajuta să arzi calorii în timp record.

COMENTARII

Lasă un răspuns