Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci sport. 6 sfaturi pentru...

Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci sport. 6 sfaturi pentru a scăpa de kilogramele în plus

0 1222

Vrei să slăbești dar, în același timp, nu suporți ideea de a face sport și de a te epuiza la sală? Sau, poate nu ai timp pentru exerciții fizice. Se poate, dacă știi la ce trucuri să recurgi pentru a „păcăli” organismul. Mimi îți dă câteva sfaturi ca să scapi de kilogramele în plus rapid și fără mare efort. Ascult-o pe Mimi!

1. Mănâncă un mic dejun sănătos

Vrei să slăbești în timp record dar fără să te extenuezi făcând sport?  Asta presupune să compensezi în fiecare dimineață printr-un mic dejun sănătos și să știi cum să combini alimentele! Astfel, nu mânca pâine cu carne, cu cartofi sau paste, renunță la cafeaua îndulcită și evită produsele light din comerț care conțin îndulcitori artificiali. Optează pentru pui, pește, legume proaspete, fructe, brânză, ouă – acestea din urmă conțin o cantitate foarte mare de proteine care te vor ajuta să ții sub control, pe parcursul zilei, senzația de foame.

2. Fără carbohidrați

Pentru o perioadă scurtă de timp (o săptămână, cât ar trebui să țină dieta ta) renunță la carbohidrați. Poate fi stresant, dar funcționează. În schimb, consumă proteine, pe care le poți lua din carne, ouă, lactate, brânzeturi dar și din legume precum fasole sau ciuperci.

3. Bea multă apă

În acest fel, îți vei hidrata organismul și îl vei ajuta în procesul său de detoxifiere. Bea un pahar cu apă înainte și după fiecare masă pe care o iei. În acest fel, cu stomacul plin, vei mânca mai puțin.

stk71171cor

4. Mănâncă porții mici

Pentru a mânca porții mici, folosește o farfurie mai mică. Încearcă să mâncânci încet, să mesteci bine și să nu te grăbești. Consumă carne și evită cartofii, pastele și orezul. Nu te îngrijora! Această dietă se bazează mult pe aportul de proteine, dar nu te vei îngrășa. Dimpotrivă!

5. Dormi mai mult

Când suntem obosiți înseamnă că organismul a consumat o mare cantitate de energie, iar atunci ni se face foame. Dacă ești privată de somn, este normal să mănânci mai mult pentru că organismul cere combustibil pentru a putea funcționa. Odihnește-te și dormi cel puțin 8 ore pe noapte.

6. Numără caloriile pe care le consumi zilnic

În acest fel, vei fi și mai responsabilă în ceea ce privește silueta ta. E ca și cum ai ține un jurnal de dietă. Impune-ți o limită a numărului de calorii pe care le consumi zilnic și încearcă să nu o depășești. În acest fel, vei fi obligată să renunți la mâncărurile și alimentele care te îngrașă precum fast food sau dulciuri. Când vei vedea câte calorii conțin, vei renunța la ele.

COMENTARII

Lasă un răspuns