Cum scapi de grăsimea de pe burtă. 10 super-alimente pe care să...

Cum scapi de grăsimea de pe burtă. 10 super-alimente pe care să le consumi zilnic

0 1313

Dacă în timpul sezonului rece ai luat câteva kilograme în plus, cu siguranţă urmezi deja o dietă sau un regim alimentar. Nu este nici o îndoială că vei slăbi, însă grăsimea acumulată pe abdomen s-ar putea să nu se „topească” atât de repede. Pentru a scăpa de pernuţe şi colăcei, ar trebui să consumi foarte des anumite alimente. Iată ce să incluzi în meniul zilnic!

migdale1. Migdale

Migdalele conţin o cantitate foarte mare de grăsimi „bune” – polinesaturate şi mononesaturate. Acestea echilibrează pofta de mâncare şi previn apariţia obezităţii. Un studiu publicat în revista de specialitate American Journal of Clinical Nutrition a dovedit faptul că un consum regulat de migdale inhibă senzaţia de foame. Fibrele joacă un rol important în ceea ce priveşte apetitul: îţi dau imediat senzaţia de saturaţie împiedicându-te, practic, să mănânci mai mult de cât ai nevoie. Migdalele sunt benefice şi împotriva bolilor de inimă care se declanşează mai ales în cazul persoanelor obeze. Foarte bogate în magneziu, ele te ajută să-ţi dezvolţi masa musculară. Odată cu dezvoltarea muşchilor, organismul va putea arde o cantitate mai mare de grăsimi acumulate în special pe abdomen.

pepene rosu2. Pepenele verde

Specialişii în nutriţie şi dieteticienii americani sunt de acord că pepenele ajută organismul să ardă grăsimile acumulate pe abdomen. Pepenele roşu conţine mai mult de 91% apă şi este suficient să mănânci una, două felii pentru a te simţi sătul. Nu te feri să consumi cât mai mult pepene deoarece nu te îngraşă. Dimpotrivă! Pepenele te va ajuta să previi retenţia de apă, iar vitaminele şi mineralele pe care le conţine sunt identice cu cele ale unei diete sărace în calorii şi grăsimi. În urma unui studiu efectuat de specialiştii Universităţii Kentucky s-a descoperit faptul că un consum de două pahare de suc de pepene pe zi, timp de opt săptămâni, ajută la topirea grăsimii de pe abdomen fără a altera în nici un fel masa musculară.

fasole boabe3. Fasole boabe

Consumul regulat de fasole boabe, linte, năut şi mazăre reduce considerabil grăsimea acumulată pe abdomen, ajută în procesul de digestie şi duce la dezvoltarea masei musculare. Fasolea îţi dă senzaţia de saţietate şi îţi taie pofta de mâncare, iar asta datorită fibrelor pe care le conţine. Fasolea este extrem de bogată în proteine vegetale, acestea furnizând organismului un plus de energie. Încearcă să incluzi în meniul tău zilnic fasole, linte, mazăre şi năut.

frunze telina4. Ţelină

Pentru a scăpa de surplusul de kilograme şi pentru a topi grăsimea acumulată pe abdomen, şolduri şi coapse, încearcă să mănânci cât mai multe legume cu frunze verzi precum ştevie, spanac, salată, urzici, ţelină etc. Ţelina conţine o cantitate foarte mică de calorii, dar, în schimb, furnizează organismului multe fibre, vitamine şi minerale care te vor ajuta să topeşti grăsimile. Poţi bea o cană de suc de frunze de ţelină înainte de masa de prânz sau cină sau poţi consuma frunzele la micul dejun, în salate de crudităţi.

castravete5. Castraveţi

Castraveţii sunt extrem de săraci în calorii, în schimb conţin foarte multă apă. Această legumă bogată în minerale, fibre dietetice şi vitamine ajută la hidratarea şi detoxifierea organismului, întăreşte sistemul imunitar şi contribuie la buna funcţionare a sistemului digestiv. Mai mult, castraveţii te vor ajuta să ai un ten curat, luminos şi strălucitor deoarece conţin vitamina C şi B.

rosii6. Roşii

O roşie mare conţine doar 33 de calorii. Mai mult, tomatele reduc nivelul de lipide din sânge, fapt care duce la eliminarea grăsimilor accumulate mai ales  pe abdomen. Roşiile sunt foarte bogate în licopen, această substanţă fiind benefică pentru sănătatea pielii. Licopenul previne apariţia prematură a ridurilor, luptă împotriva anumitor tipuri de cancer şi reduce considerabil nivelul de colesterol “rău”. Roşiile sunt o bogată sursă de nutrienţi precum fier, potasiu, vitaminele A şi C.

Avocado 7. Avocado

Avocado conţine lecitină – un aminoacid care ajută, printre altele, şi la reglarea greutăţii corporale. De asemenea, este o sursă de grăsimi mono şi poli-nesaturate, ajutând în lupta împotriva kilogramelor în plus. Avocado te va ajuta să elimini grăsimile şi să-ţi păstrezi silueta. Pentru că este bogat în fibre, menţine pentru mult timp senzaţia de saţietate. În plus, acest fruct are proprietăţi anti-îmbătrânire şi antibacteriene.

mere8. Mere

Merel sunt bogate în fibre dietetice, flavonoizi, fitosterol şi beta-caroten – elemente care inhibă senzaţia de foame. Vei observa că, după ce mănânci un măr, te vei simţi sătulă pentru cel puţin câteva ore. Astfel că, merele sunt extrem de indicate dacă eşti la dietă sau ţii o cură de slăbire. Însă, indiferent pentru ce regim alimentar optezi, merele te vor ajuta să-ţi menţii greutatea şi să scapi de colăceii de pe burtă. Pectina este unul dintre elementele cheie care luptă împotriva acumulărilor de kilograme. Pectina, odată ajunsă în stomac, se transformă într-o substanţă care are consistenţa unui gel. Aceasta ajută la arderea rapidă a grăsimilor şi la scăderea nivelului de colesterol “rău”. Mai mult, pectina previne apariţia cancerului de colon, iar antioxidanţii (vitamina C) protejează sănătatea pielii.

cirese9. Cireşe

În urma unui studiu efectuat la Universitatea din Michigan, specialiştii au descoperit că o dietă bogată în cireşe previne apariţia bolilor de inimă şi a sindromului metabolic (sindromul rezistenţei la insulină). Această afecţiune creşte riscurile apariţiei diabetului, a afecţiunilor cardiace şi a obezităţii. Cireşele reduc nivelul de colesterol din sânge şi “topesc” grăsimile acumulate pe abdomen, şolduri şi coapse. Nu în ultimul rând, aceste fructe luptă împotriva procesului de îmbătrânire prematură a organismului.

ananas10. Ananas

Ananasul este un fruct exotic ce conţine o enzimă demunită bromelaină, care are puternice proprietăţi anti-inflamatorii. Această enzimă ajută la metabolizarea proteinelor şi contribuie, astfel, la eliminaea stratului de grăsime de pe abdomen. În urma unui studiu efectuat la Universitatea din Maryland, specialiştii au constatat că proprietăţile anti-bacteriene ale bromelainei combat infecţiile digestive precum diareea acută. Ananasul este o importantă sursă de vitamine şi minerale: vitamina C, vitamina B,6, magneziu, cupru dar şi fibre.

COMENTARII

Lasă un răspuns