Secretele dezvăluite ale femeilor slabe. Uite ce mănâncă pentru o siluetă de...

Secretele dezvăluite ale femeilor slabe. Uite ce mănâncă pentru o siluetă de invidiat

0 2265

Te-ai întrebat vreodată ce mănâncă femeile slabe de au o siluetă de invidiat? Află că în dieta lor sunt incluse alimentele foarte sănătoase precum fructe, legume, lactate, cereale integrale şi ceai verde. Dacă vrei să scapi de surplusul de kilograme, iată ce trebuie să introduci în alimentaţia ta zilnică!

femeie care mananca iaurtProduse lactate

În urma studiilor efectuate de nutriţioniştii de la Harvard, Case Western Reserve şi Brown Universities s-a ajuns la concluzia că persoanele care consumă produse lactate slabe, de două ori pe zi, prezintă un risc foarte scăzut să dezvolte obezitate. Specialiştii au examinat, timp de trei ani, obiceiurile alimentare a 7.000 de persoane şi au descoperit că cei care au consumat de cel puţin două ori pe zi brânzeturi şi produse lactate fără grăsimi au prezentat un risc cu 37% mai scăzut de a deveni supraponderali. Asta, în comparaţie cu persoanele care au consumat o cantiate mai mică de lactate (o dată pe zi sau o dată pe lună). Nivelul foarte ridicat de calciu din lactate precum lapte şi iaurt ajută metabolismul şi arderile interne. În acest fel, grăsimile acumulate în timp se elimină natural, fără să depui vreun efort.

cereale integraleCereale integrale sau fulgi de ovăz

Persoanele slabe consumă în fiecare dimineaţă, la miul dejun, cereale integrale sau fulgi de ovăz cu lapte sau iaurt slab. Cerealele integrale accelerează metabolismul şi, în acelaşi timp, te ajută să-ţi menţii starea de saţietate până la orele prânzului. Studiile au arătat faptul că persoanele care consumă mai puţin de 6 grame de fibre pe zi se pot îngrăşa cu până la 4 kilograme faţă de cei care consumă cel puţin 11 grame zilnic. Asta, într-un interval de 10 ani. Un castron cu fulgi de ovăz amestecaţi cu o banană mică şi două linguri de migdale îţi furnizează aprozimativ 11 grame de fibre.

avocadoAvocado

Dacă te gândeşti că avocado conţine grăsimi pe care vrei să le eviţi află că te înşeli! În urma unui studiu publicat în Nutrition Journal s-a descoperit faptul că persoanele care consumă jumătate de avocado la prânz simt imediat senzaţia de saţietate şi, astfel, consumă mai puţine alimente între mese sau chiar deloc. Asta, în comparaţie cu cei care nu mănâncă avocado, ci alte fructe. Avocado conţine acizi graşi monosaturaţi care ajută la echilibrarea nivelului de zahăr din sânge.

ardei iuteArdei iute

Specialiştii de la Purdue University au descoperit că persoanele care adaugă în meniu ardei iute nu mai sunt tentate să consume peste zi dulciuri, grăsimi şi alimente sărate. Alte studii au demonstrat faptul că un element care se regăseşte în ardeiul iute precum capsaicina accelerează metabolismul şi, implicit, arderile interne.

femeie ceai verdeCeai verde

În loc să consume cafea sau suc, persoanele slabe beau ceai verde. În urma unui studiu efectuat de nutriţioniştii japonezi s-a descoperit faptul că persoanele care beau 5 ceşti de ceai verde pe zi slăbesc mai rapid şi mai ales în zona abdomenului. Asta, în comparaţie cu cei care beau doar o ceaşcă pe zi sau nu consumă ceai verde deloc. Ceaiul verde te ajută să slăbeşti datorită catechinei, un element ce îţi creşte nivelul de energie în organism.

migdaleNuci, seminţe, oleaginoase

Când o femeie slabă simţe nevoia să ronţăie ceva între mese, alege nucile, seminţele, migdalele, alunele. Extrem de bogate în proteine şi fibre, oleaginoasele îţi vor da senzaţia de saţietate şi, practic, nu vei mai simţi foamea.

COMENTARII

Lasă un răspuns