Tu cum te răcoreşti pe caniculă? Uite ce să mănânci!

Tu cum te răcoreşti pe caniculă? Uite ce să mănânci!

0 654

Hidratare..acesta este cuvântul magic atunci când vorbim despre sănătatea noastră pe timpul verii. Şi, cum în această perioadă trăim zile caniculare, o hidratare corectă ne va ajuta şi revigora organismul. Mimi îţi spune cum să te fereşti de cădură şi ce alimente să consumi pe timp de vară. Ascult-o pe Mimi!

 

Vara este recomandat să consumăm cât mai multe legume şi fructe şi să evităm cât de mult putem carnea şi produsele din carne, prăjelile şi grăsimile. Datorită conţinutului mare de apă, fructele şi legumele au foarte puţine calorii. Iată care sunt cele mai recomandate “surse” de apă pe caniculă!

 

Castravetele

Castravetele conţine aproape 95% apă şi contribuie la hidratarea organismului şi, implicit, la eliminarea toxinelor.

 

Pepene verde

Este considerat un purificator extrem de eficace al organismului, iar asta datorită conţinutului mare de apă – aproape 95%. Pe lângă apă, pepenele verde conţine vitamine şi minerale având foarte puţine calorii. Putem încerca chiar o cură de trei zile cu pepene roşu. Este un foarte bun detoxifiant şi ajută la buna funcţionare a rinichilor.

 

Roşiile

Roşiile au în jur de 90% apă, minerale, vitamine şi antioxidanţi puternici. Apa pe care o conţin roşiile este foarte repede asimilată de organism. Consumă-le în salate, asortate cu alte legume precum castravete şi ardei gras.

 

Varza

Varza conţine în jur de 90% apă şi este o sursă extrem de importantă de vitamine şi minerale ajutând la regenerarea ţesuturilor şi detoxifierea organismului. La fel şi conopida şi brocooli.

 

Salata verde

Conţine aproximativ 95% apă şi este bogată în vitamina B.

 

Andivele

Au în jur de 95% apă dar şi săruri minerale şi vitamine. Ele compensează pierderea sărurilor minerale din organism prin transpiraţie.

 

Citricele, merele, perele, ananasul, piersicile

Conţin extrem de multă apă dar şi vitamine şi minerale benefice organismului. Este recomandat să se consume ca atare, nu stoarse deoarece, odată stoarse, toţi nutrienţii se pierd, rămânând în pulpa pe care o arunci la gunoi. Din acelaşi motiv nu trebuie să decojeşti merele şi perele!

COMENTARII

Lasă un răspuns