Vrei un bronz sănătos? Uite ce alimente să consumi!

Vrei un bronz sănătos? Uite ce alimente să consumi!

Înainte de a merge la plajă, trebuie să ne pregătim organismul pentru expunerea prelungită la soare. Şi, cum toate ne dorim un bronz cât mai sănătos şi de durată, putem apela la nişte trucuri printre care şi o alimentaţie adecvată. Mimi îţi spune ce alimente să consumi înainte de vacanţa la mare. Ascult-o pe Mimi!

Ştiai că anumite alimente contribuie la frumuseţea şi durabilitatea bronzului? Dacă vrei ca soarele să dăruiască pielii tale o nuanţă arămie, contează foarte mult ce pui pe masă.

Legume galbene şi portocalii

Betacarotenul stimulează producţia de melanină, substanţă care este responsabilă cu nuanţa pielii. În combinaţie cu vitamina A el ajută la hidratarea pielii şi previne afecţiuni grave precum cancerul de piele. Unde găsim betacaroten? În toate legumele galbene şi portocalii dar, mai ales, în morcovi şi cartofi dulci. Morcovii trebuie consumaţi cruzi, în salate sau ronţăiţi în pauza de masă de la serviciu. Sunt delicioşi şi foarte sănătoşi. Cartofii dulci pot fi preparaţi în abur sau la cuptor. Nu-i prăji pentru că prăjelile nu sunt deloc indicate.

 Ouă

Gălbenuşul este bogat în proteine şi săruri minerale care ajută la regenerarea pielii.

Peşte

În perioada în care te expui la soare, acizii graşi din piele sunt distruşi, tenul se deshidratează şi-şi pierde supleţea. Pentru a evita acest lucru, consumă peşte gras. Peştele conţine Omega 3 şi seleniu, elemente care previn degradarea şi îmbătrânirea pielii. În cazul în care nu consumi peşte, optează pentru nuci, uleiuri vegetale, fructe de mare, ciuperci, ceapă, usturoi, cereale integrale.

 

COMENTARII

Lasă un răspuns