Vrei un păr sănătos și strălucitor? Află ce alimente să incluzi în...

Vrei un păr sănătos și strălucitor? Află ce alimente să incluzi în dieta zilnică

Părul tău a devenit, cu timpul, tern, casant, se rupe foarte repede, cade și se încâlcește? Este foarte posibil să ai o dietă deficitară, iar organismul tău să fie privat de vitamine, minerale și elemente nutritive – esențiale pentru sănătatea podoabei tale capilare. Pentru că fiecare femeie își dorește un păr sănătos, strălucitor și plin de volum, iată ce alimente ar trebui să includem în meniul zilnic!

 Alimente pe bază de cereale integrale

Printre alimentele pe bază de cereale integrale se numără pâinea, făina, orezul și cerealele. O dietă în care incluzi astfel de alimente oferă organismului o mare cantitate de fibre, zinc, vitamina B1, B2 și B6 dar și foarte multe elemente nutritive care vor hrăni foliculii firelor de păr și scalpul. Dacă vrei un păr sănătos și plin de strălucire, cerealele integrale sunt o opțiune pe care ar trebui s-o iei în calcul. Acestea nu sunt recomandate numai pentru menținerea sănătății părului, ci și pentru o digestie optimă.

Ouă și carne de pasăre

Dieteticienii și specialiștii în dermatologie ne sfătuiesc să includem în meniul nostru ouă și carne de pui. Asta, pentru că aceste alimente conțin o cantitate foarte mare de proteine care ajută la creșterea părului, previn căderea acestuia și îi mențin sănătatea. Dacă observi că părul tău este deteriorat, se rupe, nu are strălucire și elasticitate este foarte posbil ca în meniul tău să se regăsească o cantitate prea mică și insuficientă de proteine.

spanac

Legume cu frunze verzi

Cu toții cunoaștem care sunt beneficiile legumelor. Ceea ce puțini dintre noi știu este faptul că legumele cu frunze verzi sunt foarte importante pentru sănătatea părului. Include în dieta ta spanac, ștevie, salată, broccoli! Sunt pline de vitamine precum vitamina A și vitamina C și conțin, printre altele, fier și calciu. Aceste legume sunt importante deoarece reglează și echilibrează cantitatea de sebum secretată de pielea capului.

Pește

Peștele conține acizi grași Omega3 și Omega6, vitaminele D și E, esențiale pentru sănătatea părului și a scalpului. Nutrienții pe care îi conține carnea de pește sunt recunoscuți pentru beneficiile pe care le aduc sănătății părului tău – întăresc firul de păr, îi redau suplețea, elasticitatea și strălucirea ajutându-l să crescă viguros.

Nuts-2

Nuci, alune și migdale

Nucile, alunele, migdalele conțin vitamine, minerale și nutrienți extrem de importanți pentru menținerea sănătății părului. Consumă-le regulat, atunci când vrei să mănânci ceva rapid între mese și, după un timp, vei observa diferența. Părul tău tern și casant va deveni strălucitor și puternic. Și fructele uscate sunt recomandate în dieta ta deoarece conțin seleniu și zinc – elemente care previn căderea sau ruperea firelor de păr.

COMENTARII

Lasă un răspuns